SPECIÁLNÍ ZÁŽITEK




Národní dopravce vám může nabídnout moderní jednotku, klasickou soupravu s jídelním a konferenčním vozem, ale také unikátní historický vlak tažený parní lokomotivou. Skutečnou lahůdkou, a to nejen pro milovníky železnice, je potom kompletně zrestaurovaný motorový vůz Stříbrný Šíp, dílo vynikajících prvorepublikových designerů. I tímto technickým unikátem, který je mimochodem jediným existujícím kusem, můžete po kolejích vyrazit za nevšedními zážitky.




MÁTE NA VÝBĚR



Brzy zjistíte, že vlak zdaleka není jen zajímavou kulisou. Zatímco vy jednáte, nebo se příjemně bavíte s přáteli, vlak vás spolehlivě a bezpečně dopraví, kamkoliv budete chtít.

Trasy vlaků i konkrétní vozy lze připravit dle vašeho přání. Je možné takto naplánovat zážitek, který je zpestřen výhledy do krajiny či doplněn návštěvou kulturních či přírodních atraktivit nebo jiným doprovodným programem.



PŘÍKLADY NEJČASTĚJI VYUŽÍVANÝCH SOUPRAV:

STŘÍBRNÝ ŠÍP

REGIONOVA

KONFERENČNÍ VOZY




CHUTNÉ DETAILY



Dokážeme se přizpůsobit vašemu přání. Náš tým vám poskytne profesionální servis nejen při přípravě akce, ale samozřejmě i při samotné realizaci. A to včetně dokonalých cateringových služeb.

Master´s Catering, součást portfolia produktů společnosti JLV, a.s., je vyhledávaným partnerem řady významných klientů. Vedle takových společností, jako jsou WagonLits či Mitropa, patří JLV, a.s., mezi nejstarší evropské společnosti poskytující gastronomický servis. Master´s Catering nabízí své služby již více než 20 let. Za tuto dobu si vybudoval renomé spolehlivého a profesionálního partnera.

Pro vaši cestu vlakem připraví naši kuchaři speciální menu plné chutných detailů šité přímo na míru vám i zvolenému typu vozidla.









Motorový vůz M 260.0 byl vyvinut pražskou lokomotivkou ČKD. Při jeho vývoji se podařilo prosadit myšlenku realizovat návrh vozu bez ohledu na dosud v Československu zažité tradice. A tak místo tradiční hranaté konstrukce vzniklo vozidlo, které v mnoha ohledech předběhlo dobu. Především způsob provedení kostry a odlehčených ocelových prvků řadí technologii výroby až do oblasti letecké konstrukce.

Dokončený Stříbrný šíp se 17.2.1939 podrobil technicko-bezpečnostní zkoušce a po další sérii zkoušek byl 14.3.1939 představen veřejnosti. Následujícího dne ale byla vyhlášena okupace Československa nacistickým Německem a brzy nato začala 2. světová válka. Ta měla neblahý dopad na provoz motorových vozů, pro které nebyl dostatek nafty na jejich provoz byl do konce války omezen. Po válce byl vůz uveden do provozu až v roce 1948. V následujících letech najezdil pouhých 44 000 kilometrů, poté byl pro poruchu spojky odstaven. Nová éra jeho života se začala psát 15.3.2016, kdy byl díky investicím nového majitele (VÚŽ) po pětileté náročné rekonstrukci slavnostně pokřtěn a představen veřejnosti.





KAPACITA:

64 míst k sezení


PLÁNEK INTERIÉRU


VZOROVÉ OKRUHY

Praha hl.n. – Tábor a zpět
Jízdní doba cca 90 minut jedním směrem

Praha hl.n. – Poděbrady a zpět
Jízdní doba cca 90 minut jedním směrem

Praha hl.n. – Lužná u Rakovníka a zpět
Jízdní doba cca 90 minut jedním směrem

Praha hl.n. – Plzeň hl.n. a zpět
Jízdní doba cca 100 minut jedním směrem


CATERING

Silver Arrow Menu
Welcome drink – Bohemia sekt Prestige brut
Sendvič s uzeným lososem
Kanapky s parmskou šunkou, kanapky s baby mozarellou a cherry rajčátkem s bazalkovým pestem
Minikoblížek plněný čokoládou, minikoblížek plněný nugátem
Nápoje – čerstvě lisovaná 100% ovocná šťáva, prémiová minerální voda Evian
Výběrové víno Znovín Znojmo:
Ryzlink rýnský – pozdní sběr 2015
Sauvignon – pozdní sběr 2015
Rulandské modré – výběr z hroznů 2015
Zweigeltrebe – pozdní sběr 2009


FAKULTATIVNÍ MOŽNOSTI

Při jízdách vycházejících z Prahy je možné využít reprezentativní salonky na pražském hlavním a Masarykově nádraží. Po dohodě je možné zajistit návazný doprovodný program. Jízdu vlaku je možné realizovat kdekoliv v České republice.





Motorová jednotka řady 814 vznikla rekonstrukcí starších vozů řady 810. Její maximální rychlost je 80 km/h. Jeden vůz z jednotky je nízkopodlažní, umožňuje tudíž nástup a přepravu imobilních cestujících. Vozidlo není vybaveno klimatizací. Vzhledem k primárnímu určení pro regionální dopravu jde o vozidlo vhodné spíše pro kratší cesty s cateringem v omezeném rozsahu.



KAPACITA

76 míst k sezení


PLÁNEK INTERIÉRU


PŘÍKLADY OKRUHŮ

Okružní jízda kolem Prahy v délce cca 2 hodiny
Okružní jízda kolem Prahy v délce cca 3 - 4 hodiny


CATERING

Během jízdy pro vás bude přípraveno menu plné chutných
detailů - sendviče, wrapy či kanapky.
Vše servírujeme přímo na palubě, včetně teplých či nealkoholických nápojů,
kvalitního vína či piva.
Konkrétní podobu cateringu přizpůsobujeme vašim přáním a možnostem soupravy.


FAKULTATIVNÍ MOŽNOSTI

Při jízdách vycházejících z Prahy je možné využít reprezentační salonky
na pražském hlavním a Masarykově nádraží. Po dohodě je možné zajistit návazný doprovodný program.
Jízdu vlaku je možné realizovat kdekoliv v České republice.





Konferenční vůz vznikl v roce 2015 rekonstrukcí jídelního vozu řady WRmz, zakoupeného od rakouských železnic. Vůz je klimatizovaný a může jet rychlostí až 200 km/h. V jedné polovině vozu je velká kuchyně (s možností čepování piva). Vůz je vybaven projektorem, promítacím plátnem, ozvučením (mikrofony na stole i do ruky), osvětlením s možností volby intenzity i barvy světla. Uprostřed vozu je dlouhý stůl, který může být buď zcela nebo zčásti odstraněn, případně odsunut k jedné straně. U vstupu do vozu je malá šatna. Vůz je po celou dobu doprovázen naším zaměstnancem ČD – technickým doprovodem. Vybavení vozu a variabilita vnitřního uspořádání jej předurčuje pro různé akce – jednání během jízdy, tiskové konference, prezentace nových produktů, team building a podobně.



KAPACITA

30 míst k sezení


PLÁNEK INTERIÉRU



VZOROVÉ OKRUHY

Konferenční vůz + 1 standardní vůz k sezení připojené k pravidelnému vlaku, cesta tam
a zpět během 1 dne, trasa Praha - Olomouc, Praha - Ostrava, Praha - Brno, Praha - Břeclav
Konferenční vůz + 1 standardní vůz k sezení v rámci speciálního vlaku, okružní jízda s výchozí a cílovou stanicí Praha


CATERING

Během jízdy pro vás bude přípraveno menu plné chutných
detailů - sendviče, wrapy či kanapky.
Vše servírujeme přímo na palubě, včetně teplých či nealkoholických nápojů,
kvalitního vína či piva.
Konkrétní podobu cateringu přizpůsobujeme vašim přáním a možnostem soupravy.


FAKULTATIVNÍ MOŽNOSTI

Při jízdách vycházejících z Prahy je možné využít reprezentační salonky
na pražském hlavním nádraží a nebo na nádraží Praha Smíchov. Po dohodě je možné zajistit návazný doprovodný
program. V nabídce máme i další konferenční vozy.



Informace o cenách a objednávky na: catering@jlv.cz